Monday, February 12, 2007

Reload vs System Failure


Και Matrix με το Barman παίξαμε και με τα οικονομικά μας και με τα συναισθηματικά μας παίξαμε αλλά σα να κρατάν άλλοι τα ινία μου φαίνεται σε αυτό το παιχνίδι αλλιώς δε μπορώ να δικαιολογήσω το τόσο συχνό system failure που δόξα το θεό με την κατάλληλη και έγκαιρη υποστήριξη φίλων (οι κωλοφαρδία μου σε αυτό το κομμάτι δε περιγράφεται) και αρκετής ποσότητας αλκοόλ το μυαλό κάνει το απαραίτητο reload!

Όμως έχω σκέψεις τους του στιλ: “πότε θα γαμωπάρω τη ζωή στα χέρια μου” ή “ρε πούστη να ξημερώσει μια μέρα που θα μου πάει κάτι καλά χωρίς να το τραβάω απ τα αυτιά”…

Κατόπιν ώριμης σκέψεις (αχεμ!) αποφάσισα ότι πρέπει να πιάσω εμένα και να με τραβήξω από τα αυτιά και όχι μόνο. Πρέπει να πάρω και να εκτελέσω κάποιες αποφάσεις!

Το δηλώνω πρώτα εδώ όχι μόνο για να γίνω ρόμπα στο διαδίκτυο αλλά και με κάποιο τρόπο να δεσμευτώ. Να το βλέπω και να το θυμάμαι. Να το διαβάσουν τα πουλιά και αν δε το τηρήσω να με κράζουν με καφέ και τσιγάρο, με ποτό και ξεροκάρπι, με ντεπόν και πονοκέφαλο etc…

Λίστα με εκκρεμότητες θα σας αποσταλεί στο e-mail σας.

Λουλούδια ποστ έγραψα πάλι!

Λουλούδια γενικός!

4 Comments:

Blogger mavrokirkinezo said...

Μόνο τα κοράκια "κράζουν" ρε γλαροπούλι μου, κι εμείς δεν είμαστε τέτοια πουλάκια...

Όσο για το post... τα "λουλούδια" είναι ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ!!!

February 12, 2007 at 9:25:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

@glaros : Μπράβο! Καλή αρχή!
Μονό να...
η ώριμη σκέψη σου, σα να με βάζει σε σκέψεις...
Μήπως δεν είσαι αρκετά απελπισμένη για re-load, και παιδεύεσαι άδικα?

February 13, 2007 at 5:54:00 PM GMT+2  
Blogger glaros said...

@ mavrokirkinezo : ναι αν το πάρει κανείς πρακτικά, έχεις δίκιο.

@ ισοβίτης : Πως συμπέρανες ότι δεν είμαι αρκετά απελπισμένη; Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι θέμα απελπισίας; Το system failure μπορεί απλά να είναι υπερφόρτωση…τι λες γι αυτό;

February 15, 2007 at 2:03:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

@glaros :
Υπερφόρτωση, όπως: πολλές δουλειές, ανησυχίες, προσδοκίες; Συγγνώμη, δεν ξέρω τίποτα, εξ'ιδίων κρίνω. Εγώ ένας ισοβίτης είμαι. ;)

February 20, 2007 at 6:48:00 PM GMT+2  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home